Veelgestelde vragen

 

Mijn winkelmand wordt iedere keer leeggegooid. Hoe kan dit?

Het legen van de winkelwagen heeft te maken met de instellingen en het toestaan van de cookies op uw computer. Het snelle legen van de winkelwagen kan worden voorkomen door een account aan te maken of de cookie instellingen na te lopen. Bij het aanmaken van een account, wordt het geheugen van de winkelwagen ergens anders opgeslagen en leegt deze zichzelf niet.

Moet ik portokosten betalen voor artikelen die ik wil retourneren?

De verzendkosten van het te retourneren artikel, zijn voor eigen rekening. 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen die op werkdagen voor 12:00 s'middags geplaatst (en betaald) zijn, worden dezelfde dag nog verzonden met GLS. GLS levert van maandag - vrijdag.
Bestellingen die op vrijdag na 12.00 uur worden geplaatst of in het weekend, worden de maandag erna verzonden. Voor nationale feestdagen gelden uitzonderingen. LET OP! Tijdens sale en nieuwe lanceringen, kan er een vertraging in levering ontstaan. Wilt u uw zending spoedig ontvangen dan verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen.

Kan ik (sale) artikelen retourneren?

  • Online bestellingen met artikelen welke 60% of meer korting hebben, kunnen niet meer retour.
  • Aankopen welke in de winkel zijn gekocht, kunt u alleen ruilen. U krijgt geen geld retour. Dit geldt voor zowel sale als non sale items.

Help mijn bestelling staat op afgeleverd maar ik heb deze niet ontvangen?

Wij kunnen voor u bij GLS nagaan waar de zending zich zou kunnen bevinden door middel van de gps systemen van GLS. Echter hanteren we een reactietermijn van 72 uur nadat GLS zogezegd het pakket afgeleverd zou hebben. Mocht u buiten dit termijn zitten, dan gaan wij uit van een succesvolle aflevering van het pakket. 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan. Als u een bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen, selecteert u bij het invoeren van de gegevens een ander afleveradres. U kunt per bestelling één afleveradres invoeren.

Ik heb een klacht of vraag, wat nu te doen?

Heeft u een klacht of een vraag, neem dan contact met ons op via de mail. Iedere vraag of klacht zal op een correcte wijze worden behandeld. Geeft u in de mail aan op welk ordernummer uw vraag of klacht betrekking heeft, de inhoud van de vraag/klacht en foto's. Zonder deze informatie kunnen wij uw klacht niet in behandeling nemen. Klachten worden alleen schriftelijk afgehandeld. 

Kan ik mijn bestelling retourneren in de winkel?

Ja, dat is mogelijk. Uw web-bestelling kunt u retourneren op Herenstraat 71a te Wateringen. Let wel op onze openingsdagen van woensdag tot en met zaterdag.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

De gegevens die u aan Kids Department online verstrekt, worden niet aan derden verstrekt. Andere informatie, o.a. verkregen via het contactformulier, gebruiken wij alleen om de inhoud van onze website Kids Department te verbeteren

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Nee, betaalde bestellingen kunnnen helaas NIET meer worden geannuleerd. Ook niet telefonisch. U kunt uw bestelling voor de betaling altijd annuleren en/of wijzigen in het winkelmandje. Daarna is het helaas niet meer mogelijk.

Is mijn bestelling goed doorgekomen?

Soms kan het voorkomen dat de bestelling al is geplaatst maar de betaling niet is goed gegaan. Dan zijn de items wel al voor u gereserveerd maar kunt u ze niet opnieuw bestellen. Mail of bel ons dan direct zodat we u een betaallink kunnen sturen waarmee de betaling alsnog kan worden afgerond. Ons telefoonnummer is: +31 174 731 648 of bereikbaar via email: info@kidsdepartment.nl
Wanneer een bestelling is geplaatst, wordt er een bevestiging van de bestelling verstuurd naar het opgegeven e-mailadres. Indien u geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kan dit de volgende oorzaken hebben:

  1. Er is een verkeerd e-mailadres ingevuld. Indien u een account heeft aangemaakt, kunt u dit controleren. Anders is het verstandig even contact met ons op te nemen via info@kidsdepartment.nl

  2. De bevestiging kan in de spam-inbox terecht zijn gekomen.

  3. De bestelling is nog niet afgerond. Controleer of de artikelen nog in uw winkelmandje staan en maak uw bestelling af.

Hoe gebruik ik een kadobon?

Op de fysieke cadeaubon staat een unieke code met een daaraan gekoppelde bedrag wat vermeld staat op de cadeaubon. Deze code vult in bij de winkelwagen (kortingscode kadertje + drukken toevoegen) in het bestelproces. Het bedrag wordt dan van het totaalbedrag afgetrokken. Staat er geen code op de kadobon, dan kunt u deze alleen in onze winkel besteden.
De voorwaarden zijn:

  • De code is hoofdlettergevoelig en dient precies ingevuld te worden zoals aangegeven op de cadeaubon.

  • U kunt 1 code per bestelling inwisselen.

  • Het is niet mogelijk een cadeaubon te gebruiken bij een reeds lopende bestelling. Verder is de cadeaubon niet inwisselbaar tegen contanten.

  • Indien het totaalbedrag hoger is dan de waarde van de cadeaubon, dan komt u automatisch in de kassa terecht waar u het restbedrag kunt bijbetalen.

  • De cadeaubon is uitsluitend te gebruiken in de webshop van Kids Department.

Is het mogelijk een maat te bestellen welke niet in de webshop staat?

Bij sommige producten is het mogelijk om andere maten te bestellen. Stuur hiervoor een email naar info@kidsdepartment.nl. Wij kunnen het voor u nakijken en u hierover verder informeren.

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Wij hebben een fysieke winkel aan de Herenstraat 71a, naast Wijtman Tweewielers.