Veel gestelde vragen

Mijn winkelmand wordt iedere keer leeggegooid. Hoe kan dit?

Het legen van de winkelwagen heeft te maken met de instellingen en het toestaan van de cookies op uw computer. Het snelle legen van de winkelwagen kan worden voorkomen door een account aan te maken of de cookie instellingen na te lopen. Bij het aanmaken van een account, wordt het geheugen van de winkelwagen ergens anders opgeslagen en leegt deze zichzelf niet.

Moet ik portokosten betalen voor artikelen die ik wil retourneren en / of wilt ruilen? Als ook de portokosten van mijn nieuwe bestelling?

De verzendkosten van het te retourneren / te ruilen artikel, zijn voor eigen rekening. Indien je een artikel wilt ruilen, sturen wij (binnen Nederland) het nieuwe gewenste artikel kosteloos toe. Voor buitenlandse bestellingen vragen we een vergoeding van 50% van de verzendkosten. Bij een nieuwe bestelling zijn deze kosten voor rekening van de koper.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen die op werkdagen voor 12:00 s'middags geplaatst (en betaald) zijn, worden dezelfde dag nog verzonden.
Bestellingen die op vrijdag na 12.00 uur worden geplaatst of in het weekend, worden de maandag erna verzonden. Voor nationale feestdagen gelden uitzonderingen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan. Als je een bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen, selecteer je bij het invoeren van de gegevens een ander afleveradres. Je kunt per bestelling één afleveradres invoeren.

Ik heb een klacht of vraag, wat nu te doen?

Heb je een klacht of een vraag, neem dan contact met ons op via telefoon of mail. Iedere klacht zal op een correcte wijze worden behandeld. Ons telefoonnummer is: 31 174 731 648 of bereikbaar via email: info@kidsdepartment.nl

Kan ik mijn bestelling retourneren in de winkel?

Ja, dat is mogelijk. U kunt in de winkel ruilen echter bij retourneren ontvangt u in de winkel geen geld retour. Het bedrag van de geretourneerde items wordt overgemaakt naar de rekening waarmee betaald is. Indien u heeft betaald met Afterpay, wordt dit aan Afterpay doorgegeven.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

De gegevens die je aan Kids Department online verstrekt, worden niet aan derden verstrekt. Andere informatie, o.a. verkregen via het contactformulier, gebruiken wij alleen om de inhoud van onze website Kids Department te verbeteren

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Je kunt je bestelling voor de betaling altijd annuleren en/of wijzigen in het winkelmandje. Indien de betaling is geschiedt, en je wilt alsnog iets wijzigen, mail of bel ons even via telefoonnummer: +31 174 731 648 of bereikbaar via email: info@kidsdepartment.nl

Is mijn bestelling goed doorgekomen?

Soms kan het voorkomen dat de bestelling al is geplaatst maar de betaling niet is goed gegaan. Dan zijn de items wel al voor u gereserveerd maar kunt u ze niet opnieuw bestellen. Mail of bel ons dan direct zodat we u een betaallink kunnen sturen waarmee de betaling alsnog kan worden afgerond. Ons telefoonnummer is: +31 174 731 648 of bereikbaar via email: info@kidsdepartment.nl
Wanneer een bestelling is geplaatst, wordt er een bevestiging van de bestelling verstuurd naar het opgegeven e-mailadres. Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kan dit de volgende oorzaken hebben:

  1. Er is een verkeerd e-mailadres ingevuld. Indien u een account heeft aangemaakt, kunt u dit controleren. Anders is het verstandig even contact met ons op te nemen via info@kidsdepartment.nl
  2. De bevestiging kan in de spam-inbox terecht zijn gekomen.
  3. De bestelling is nog niet afgerond. Controleer of de artikelen nog in uw winkelmandje staan en maak uw bestelling af.

Hoe gebruik ik een kadobon?

Op de fysieke cadeaubon staat een unieke code met een daaraan gekoppelde bedrag wat vermeld staat op de cadeaubon. Deze code vult in bij de winkelwagen (kortingscode kadertje + drukken toevoegen) in het bestelproces. Het bedrag wordt dan van het totaalbedrag afgetrokken. Staat er geen code op de kadobon, dan kunt u deze alleen in onze winkel besteden.
De voorwaarden zijn:

  • De code is hoofdlettergevoelig en dient precies ingevuld te worden zoals aangegeven op de cadeaubon.
  • Het is niet mogelijk een cadeaubon te gebruiken bij een reeds lopende bestelling. Verder is de cadeaubon niet inwisselbaar tegen contanten.
  • Indien het totaalbedrag hoger is dan de waarde van de cadeaubon, dan komt u automatisch in de kassa terecht waar u het restbedrag kunt bijbetalen.
  • De cadeaubon is uitsluitend te gebruiken in de webshop van Kids Department.

Is het mogelijk een maat te bestellen welke niet in de webshop staat?

Bij sommige producten is het mogelijk om andere maten te bestellen. Stuur hiervoor een email naar info@kidsdepartment.nl. Wij kunnen het voor je nakijken en je hierover verder informeren.

Hebben jullie ook een winkel?

Ja zeker. Deze is gevestigd op Herenstraat 130 te Wateringen.
Open van maandagmiddag 13:00 uur  - 17:00 en van dinsdag t/m zaterdag van 10:00-17:00 uur.