Logo Kids Department

Veelgestelde vragen

Moet ik de portokosten betalen voor artikelen die ik wil retourneren en/of ruilen? Als ook de portokosten van mijn nieuwe bestelling?

De verzendkosten van het te retourneren / te ruilen artikel, zijn voor uw eigen rekening. Indien u een artikel wilt ruilen, sturen wij het nieuwe gewenste artikel kosteloos naar u toe. Indien u een nieuwe bestelling plaatst dan zijn deze kosten voor rekening van de klant.

Gratis verzending is geldig bij een bestelling boven de € 49,95. (binnen Nederland)
Daarnaast bieden wij ook voor een aantal West- Europese landen gratis verzenden aan bij een bestelling boven de € 149,95.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen worden doorgaans op werkdagen binnen 24 uur verzonden.

Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?

Ja, dat kan. Als u een bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen, selecteert u bij het invoeren van de gegevens een ander afleveradres. U kunt per bestelling één afleveradres invoeren.

Klachtenafhandeling

Heeft u een klacht, neem dan z.s.m. contact met ons op. Iedere klacht zal op een correcte wijze worden behandeld.

Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen, wat moet ik doen?

Neem z.s.m. contact met ons op. Telefoonnummer: +31 174 731 648. Tevens kunt u het contactformulier invullen en vermeld dat het gaat om een verkeerde bestelling. Wij nemen dan contact met u op.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

De gegevens die u aan Kids Department online verstrekt, worden niet aan derden verstrekt. Andere informatie, o.a. verkregen via het contactformulier, gebruiken wij alleen om de inhoud van onze website Kids Department te verbeteren.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

U kunt uw bestelling voor de betaling altijd annuleren en/of wijzigen in het winkelmandje. Nadat de betaling is geschiedt, is dit niet meer mogelijk. Wilt u toch de bestelling annuleren en/of wijzigen neem dan z.s.m. contact met ons op via telefoonnummer +31 174 731 648 of vul het contactformulier in.

Hoe kan ik artikelen bestellen?

  1. In het winkelmandje worden alle gekozen artikelen verzameld. Wanneer u klaar bent met winkelen, klikt u op Winkelwagen inzien, hierin vind u een overzicht van uw bestelling. U kunt wijzingen doorgeven en verder gaan met bestellen. Als u verder wilt winkelen klikt u op verder winkelen en uw bestelling wordt dan bewaard.
  2. U kunt een account aan te maken (niet verplicht).
  3. Vul uw gegevens in zodat u verder kunt gaan met betalen.
  4. Geef hier op, op welke wijze u wilt betalen en nadat u akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden gaat u verder naar stap 5.
  5. Volg de aanwijzingen op het scherm. De betaling geschiedt via iDEAL, Paypal, Afterpay, bankoverschrijving of contante betaling bij afhalen. Nadat de betaling is doorgevoerd, komt u terug op onze website. De betalingsbevestiging wordt op het scherm getoond en gemaild naar het opgegeven e-mailadres.

 

Is mijn bestelling goed doorgekomen?

Wanneer u een bestelling hebt geplaatst, wordt er een bevestiging van de bestelling verstuurd naar het opgegeven e-mailadres. Indien u geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kan dit de volgende oorzaken hebben:

  1. Er is een verkeerd e-mailadres ingevuld. Controleer of uw bestelling wordt vermeld bij mijn bestelling.
  2. De bestelling is nog niet afgerond. Controleer of de artikelen nog in uw winkelmandje staan en maak uw bestelling af.

 

Ik heb een cadeaubon gekregen. Hoe te gebruiken?

Op de fysieke cadeaubon staat een unieke code met een daaraan gekoppelde bedrag wat vermeld staat op de cadeaubon. Deze code vult in bij de winkelwagen (kortingscode kadertje + drukken toevoegen) in het bestelproces. Het bedrag wordt dan van het totaalbedrag afgetrokken.

  • De code is hoofdlettergevoelig en dient precies ingevuld te worden zoals aangegeven op de cadeaubon.
  • Het is niet mogelijk om een cadeaubon te gebruiken bij een reeds lopende bestelling. Verder is de cadeaubon niet inwisselbaar tegen contanten.
  • Indien het totaalbedrag hoger is dan de waarde van de cadeaubon, dan komt u automatisch in de kassa terecht waar u het restbedrag kunt bijbetalen.
  • De cadeaubon is uitsluitend te gebruiken in de webshop van Kids Department.

Is het mogelijk om een maat te bestellen die niet in de webwinkel staat?

Bij sommige producten is het mogelijk om andere maten te bestellen. U dient hiervoor een email te sturen naar info@kidsdepartment.nl. Wij kunnen het voor u nakijken en u hierover informeren.

Is het wel veilig om op internet te betalen?

iDEAL is de meest veilige en snelle betalingsmethode op internet. U betaalt via uw eigen, vertrouwde bank door middel van internetbankieren.

Hebben jullie ook een winkel?

Ja zeker. Deze is gevestigd op Herenstraat 130-132 te Wateringen. Open van dinsdag t/m zaterdag van 10:00-17:00 uur.